Zaufało nam wiele dużych i małych firm powierzając kompleksową realizację projektów poligraficznych.
Oto lista zadowolonych ze współpracy Klientów i Kooperantów:


  WYDAWNICTWA
  • AWM
  • Difin
  • Infor
  • Nasza Księgarnia
  • Propaganda
  • Wiedza i Praktyka
  • Wydawnictwo książkowe Twój Styl

   REDAKCJE PERIODYKÓW
  • Forum
  • Informator sejmikowy
  • Pani
  • Przegląd podatkowy
  • Przegląd pracowniczy
  • Przegląd ubezpieczeniowy
  • Przyjaciółka
  • Regiony
  • Rozrywka
  • Tytoń Polski

    DRUKARNIE
  • Lotos
  • Momag
  • Printmax
  • Sowa


Mamy grono wiernych Klientów, ale jesteśmy otwarci na nowe kontakty i nowe wyzwania.


DTP  - (ang. Desktop Publishing - tłum. publikowanie zza biurka) obejmuje swoim określeniem pełen zakres czynności związanych z przygotowaniem na komputerze materiałów, które mają być powielone metodami poligraficznymi. Inaczej mówiąc jest to komputerowe przygotowanie do druku obrazu stron publikacji, a także przygotowanie dokumentów do publikacji w postaci elektronicznej.

Proces obróbki DTP rozpoczyna się od wprowadzenia do komputera tekstu i obrazu. Poszczególne elementy graficzne podlegają indywidualnej obróbce, a na tekst jest nanoszona korekta. Następnie odbywa się zasadnicza część procesu, czyli ułożenie z tych wszystkich elementów gotowego projektu stron publikacji, łącznie z naniesieniem informacji dla drukarza i introligatora. Czynność kończąca to zapisywanie danych komputerowych w postaci pliku postscriptowego lub PDF.

Przygotowanie DTP zajmuje się nie tylko samym obrazem i tekstem, ale także kształtem podłoża jak np. projektowania niezadrukowanych opakowań i innych form wykrawanych z papieru, kartonu czy też kształtów wycinanych z folii samoprzylepnych. Dlatego, doświadczenie operatora studia DTP i sprzęt komputerowy wraz z oprogramowaniem pozwalają na wyjście poza nawias przygotowania do druku publikacji na papierze i książkowej. To oznacza przygotowanie do produkcji takich materiałów jak: wzory opakowań produktów do sprzedaży detalicznej, materiały POS/POP, kasetonów i reklam zewnętrznych, artykułów promocyjnych i gadżetów, itp.

Wszelkie znaki towarowe zamieszczone w witrynie są własnością odpowiednich podmiotów.     Copyright  © Triograf  Wszystkie prawa zastrzeżone. All rights reserved.

21 lat na rynku!